Hirdetés leírása

Nyíregyházi szervezetcsoport vagyongazdálkodási, és könyvviteli folyamatainak tervezésében, koordinálásában, döntéselőkészítésében és lebonyolításában rész-, vagy teljes munkaidőben közreműködő önálló, felelős ügyintézőt keres.

Fő feladatai:

  • Elektronikus szerződés- és kötelezettség nyilvántartás kezelése;

  • Szerződéskötések előkészítése, a folyamat ügyintézése;

  • Szerződéses teljesítések nyomon követése, teljesítésigazolások előkészítése, ellenőrzése;

  • Kimenő számlák kiállítása, jóváhagyási folyamat koordinálása, vevőfolyószámla kezelés, ügyintézés;

  • Beérkező számlák, bizonylatok ellenőrzése, adategyeztetése, jóváhagyási folyamat koordinálása, analitikus könyvelése;

  • Havi pénzforgalmi tervek, éves költségvetések összeállítása;

  • Házipénztár és bankszámla kezelés, igazolt számlák teljesítése;

  • Kimutatások és elemzések készítése táblázatkezelő használatával;

  • Kapcsolattartás a főkönyvi könyveléssel, heti, havi egyeztetések, elszámolások, jelentések készítése.

Szakmai és személyi követelmények:

  • számviteli szakirányú végzettség;

  • haladó szintű PC alkalmazás (táblázatkezelő, vállalatirányítási rendszer);

  • számvitelei adatok, folyamatok, összefüggések gyors felismerési képessége;

  • szakmai elhivatottság;

  • pontosság, alaposság, megbízhatóság;

  • teljesítményorientáltság;

  • probléma felismerő és megoldó képesség;

  • új iránti fogékonyság, tanulási és öntanulási készség;

  • számítógépes vállaltirányítási rendszer és más alkalmazások használatának gyors elsajátítása;

  • jó kommunikációs készség.

Munkavégzés:

  • a munkavégzés helye: Nyíregyháza;

  • munkaidő: rész, vagy teljes munkaidő keretben;

  • munkáját számítógéppel végzi.

  • Használt szoftverek: Integrált vállalatirányítási rendszer, táblázatkezelő, csoportmunka szoftver.

 

Lehetőségek, juttatások:

  • hosszú távú, stabil munkalehetőség;

  • rugalmas, rész- vagy teljes munkaidő;

  • továbbképzés támogatása;

  • előrelépés lehetősége, mind a munkakörben, mind anyagi juttatásokban;

  • a képességekkel, felelősségvállalással arányos alapbér;

  • további juttatások (prémium, mozgóbér);

  • munkába járási költségtérítés.

 

Jelentkezés módja:

Kérjük a jelentkezését a hr2007[kukac]domino-mail.hu e-mail címre küldje, a tárgyban jelölje meg a pozíciót!

A pályázathoz az alábbi dokumentumokat kérjük csatolni:

  • a részletes, fényképes önéletrajz,

  • az iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát,

  • a szakmai pályafutását motiváló tényezőket, ambícióit, céljait és eredményeit bemutató motivációs levél,

  • ajánlások, referencia megjelölés;

  • az elbírálást segítő egyéb dokumentumok.


Kapcsolat

munkaugy
709430554
4400
Nyíregyháza

Kapcsolat

Kapcsolat munkaugy PMS-el
Gazdasági ügyintéző

Kiegészítő információ